søndag den 8. januar 2012

Musik Musik Musik

Jeg har tit tænkt på at ligge en masse gode numre, ind på bloggen, Nu er tiden inde :)

Første gang jeg hørte denne her sang, syntes jeg at den var ret god. Anden gang, ikke helt så god, men så tredje gang, var den vildt fed


Jeg hørte den på p3 for et stykke tid siden. Det er helt sikkert en god sang, og deres CD har også fået en god anmeldelse i Gaffa.


Marie der synger, har en ret speciel klang og musikken er ret sjov. Jeg kan i hvertfald godt lide denne sang.


Bare endnu en fed sang :D


To af mine ynglings musikere sammen. AWESOME! Det er en halvgammel video, men stadig fed. Den viser bare hvor seje de begge er! LYKKE LI & BON IVER!

Farvel
Olga

3 kommentarer:

  1. Way, kender alligevel 3 ud af de 5 sange ^^ CHILLER NÅR DU FLEXER?! Olga for satan (:<

    SvarSlet
  2. Okay Okay... Hvilke kender du?

    SvarSlet
  3. Alle kender Chiller når du flexer - selv mig xD Stå op, Marie Key er sej! Og Dance Dance Dance selvfølgelig ;)

    SvarSlet