torsdag den 11. april 2013

lockout VOL. 2.









Lockouten har budt på mange, mange oplevelser for mig: solskin og rundbold i fælledparken, eventyr i Nordsjælland. Louisiana, prinsessehygge, dyr transport og cafébesøg, regnvejr og demonstration. Alt i alt har det været en rigtig god uge, men for fanden hvor jeg savner min efterskole. Jeg savner at se mine kammerater hver dag - jeg savner morgensang - jeg savner maden - jeg savner lærerne. Lige så snart det hele kører og folk har forstået hvad det vil sige at gå på efterskole, vælger de at smide alle lærerne ud, på ubestemt tid og så sidder jeg her ... derhjemme, med min computer, når jeg meget hellere ville ligge udmattet på min seng oppe på skolen og skrive dagbog, og snakke dagens begivenheder igennem med mine to skøre/skønne roomies. Jeg har alt for mange planer og ting der skal nås, og lock-outen passer ikke ind i planen. Nu vil jeg bare krydse fingre for at jeg snart får ALLE mine lærere tilbage, og kan fortsætte den sidste, korte tid af mit efterskoleår ... - Nanna   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar